Reparatieverzoek melden

Het indienen van een reparatieverzoek kan op twee manieren:

  • Online: u kunt uw reparatieverzoek via het online reparatieformulier melden. Dit formulier vindt u onderaan deze pagina.
  • Telefonisch: het Woonservicepunt van Cedrah is van maandag t/m donderdag tussen 8:00 uur en 12:00 uur telefonisch bereikbaar via 088 – 587 00 90. Uitsluitend voor spoedeisende reparaties!

Spoedeisende reparaties

Meld een reparatieverzoek altijd telefonisch via 088 – 587 00 90 indien de veiligheid of gezondheid van mensen in gevaar is! Buiten de openingstijden wordt u doorgeschakeld naar de bereikbaarheidsdienst.

Heeft u een huurovereenkomst met Cedrah?

De woning waarin u woont, moet worden onderhouden. De verantwoordelijkheid voor dit onderhoud is wettelijk verdeeld tussen de huurder en Cedrah. De huurder zorgt voor het klein en dagelijks onderhoud. Cedrah zorgt voor het groot onderhoud. Om te weten wie er verantwoordelijk is voor de werkzaamheden vindt u in het Onderhouds-ABC alle voorkomende werkzaamheden op alfabetische volgorde.

Het Onderhouds-ABC is niet van toepassing voor bewoners van de afdelingen Verzorgd Wonen en Kleinschalig Wonen. Voor deze cliënten geldt dat alle reparaties voor rekening van Cedrah zijn.

Online reparatieformulier

Let op: het versturen van een reparatieverzoek duurt enkele seconden. Graag even wachten tot u een bevestiging op het scherm krijgt.