Reparatieverzoek

Melden van een reparatieverzoek
Het indienen van een reparatieverzoek kan op twee manieren:

1. Telefonisch: het Woonservicepunt van Cedrah is van maandag t/m donderdag tussen 8:00 uur en 12:00 uur telefonisch bereikbaar via 010 - 209 30 40.
2. Via internet: u kunt uw reparatieverzoek ook via het online reparatieformulier melden. Deze vindt u hieronder. Dit kan uiteraard op ieder moment van de dag.

Spoedeisende reparaties
Meld een reparatieverzoek altijd telefonisch indien de veiligheid en gezondheid van mensen in gevaar is! Buiten de openingstijden wordt u doorgeschakeld naar de bereikbaarheidsdienst.

Heeft u een huurovereenkomst met Cedrah?
De woning waarin u woont moet worden onderhouden. De verantwoordelijkheid voor dit onderhoud is wettelijk verdeeld tussen de huurder en Cedrah. De huurder zorgt voor het klein en dagelijks onderhoud en Cedrah zorgt voor het groot onderhoud. Om te weten wie er verantwoordelijk is voor de werkzaamheden vindt u in het Onderhouds-ABC alle voorkomende werkzaamheden op alfabetische volgorde.
LET OP: het Onderhouds-ABC is niet van toepassing voor bewoners van de afdelingen Verzorgd Wonen en Kleinschalig Wonen. Voor deze cliënten geldt dat alle reparaties voor rekening van Cedrah zijn.

Formulier reparatieverzoek


Locatie *